Microsoft Dynamics 365 Customer Service – MB-230 training
Microsoft Dynamics 365 Customer Service biedt elke organisatie een kans op klantsucces. Door tools te gebruiken zoals het automatisch aanmaken van dossiers en wachtrijbeheer, maakt u tijd vrij om deze te besteden aan waar u een grotere impact kunt hebben, rechtstreeks bij uw klanten.
Sluit je aan bij ons team van wereldwijd erkende experts terwijl ze je stap voor stap begeleiden van het maken van cases tot interactie met klanten en het oplossen van die cases. Zodra u die gevallen heeft opgelost, kunt u uit de gegevensanalyse de belangrijkste details leren om soortgelijke gevallen sneller op te lossen of nieuwe problemen helemaal te voorkomen.
Een ‘Dynamics 365 Customer Engagement Functional Consultant’ is verantwoordelijk voor het uitvoeren van ontdekkingen, het vastleggen van vereisten, het betrekken van materiedeskundigen en belanghebbenden, het vertalen van vereisten en het configureren van de oplossing en applicaties. De ‘Functional Consultant’ implementeert een oplossing met behulp van out-of-the-box mogelijkheden, codeloze uitbreidbaarheid, applicatie- en service-integraties.
Voor wie?
Deze cursus is bedoeld voor functionele consultants die werken met Dynamics 365 Customer Service. Of functionele consultants die werken met andere Dynamics 365-apps en die hun kennis van Microsoft Dynamics 365 Customer Service willen uitbreiden.
Wat levert deze training jou op?
Na deze MB-230 training beschik je over de volgende vaardigheden:
- Install and configure the customer service app
- Identify common customer service scenarios
- Complete a case resolution process
- Analyze customer service data
- Automate case management record processing
- Create and use knowledge articles
- Create and use entitlements and service level agreements
- Work with Omnichannel
- Work with Connected Customer Service
- Work with Customer Service Scheduling
- Work with Customer Service Insights
Daarnaast is deze training de perfecte voorbereiding op het MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service examen.
Taal
Deze training wordt in het Engels gegeven. Het bijbehorende MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service examen wordt eveneens in het Engels afgenomen.
Lesmateriaal
Bij de training ontvang je digitaal Microsoft Official Courseware. De lestijden zijn van 9.00 tot 16.30.
Examen upgrade
Wil je het officiële MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service examen behalen? Wanneer je je inschrijft voor deze training kun je een Examen Upgrade boeken. Je ontvangt dan een Examenvoucher (benodigd om deel te nemen aan het officiële online Microsoft examen).
Vervolgtraining
Wil je het officiële certificaat “Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant Associate” behalen? Hiervoor moet je 2 examens afleggen. Namelijk het MB-230 en PL-200 examen. Om je voor te bereiden op het PL-900 examen volg je de Microsoft Power Platform Functional Consultant – PL-200 training.
Loyaliteitskorting
Wij zijn blij met jou als loyale cursist. Daarom ontvang je 5% loyaliteitskorting op onze trainingen wanneer je je inschrijft voor een volgende training. Meer info over loyaliteitskorting.