Microsoft Dynamics 365 Customer Service MB-230
- Per deelnemer: € 2.145,00 excl. BTW
- Examen Upgrade: € 155,00 excl. BTW
-
4 dagen
-
Max 16 deelnemers
- Direct inschrijven
Microsoft Dynamics 365 Customer Service biedt elke organisatie een kans op klantsucces. Door tools te gebruiken zoals het automatisch aanmaken van dossiers en wachtrijbeheer, maakt u tijd vrij om deze te besteden aan waar u een grotere impact kunt hebben, rechtstreeks bij uw klanten.
Sluit je aan bij ons team van wereldwijd erkende experts terwijl ze je stap voor stap begeleiden van het maken van cases tot interactie met klanten en het oplossen van die cases. Zodra u die gevallen heeft opgelost, kunt u uit de gegevensanalyse de belangrijkste details leren om soortgelijke gevallen sneller op te lossen of nieuwe problemen helemaal te voorkomen.
Een ‘Dynamics 365 Customer Engagement Functional Consultant’ is verantwoordelijk voor het uitvoeren van ontdekkingen, het vastleggen van vereisten, het betrekken van materiedeskundigen en belanghebbenden, het vertalen van vereisten en het configureren van de oplossing en applicaties. De ‘Functional Consultant’ implementeert een oplossing met behulp van out-of-the-box mogelijkheden, codeloze uitbreidbaarheid, applicatie- en service-integraties.
Deze cursus is bedoeld voor functionele consultants die werken met Dynamics 365 Customer Service. Of functionele consultants die werken met andere Dynamics 365-apps en die hun kennis van Microsoft Dynamics 365 Customer Service willen uitbreiden.
Na deze MB-230 training beschik je over de volgende vaardigheden:
Daarnaast is deze training de perfecte voorbereiding op het MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service examen.
Deze training wordt in het Engels gegeven. Het bijbehorende MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service examen wordt eveneens in het Engels afgenomen.
Bij de training ontvang je digitaal Microsoft Official Courseware. De lestijden zijn van 9.00 tot 16.30.
Wil je het officiële MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service examen behalen? Wanneer je je inschrijft voor deze training kun je een Examen Upgrade boeken. Je ontvangt dan een Examenvoucher (benodigd om deel te nemen aan het officiële online Microsoft examen).
Wil je het officiële certificaat “Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant Associate” behalen? Hiervoor moet je 2 examens afleggen. Namelijk het MB-230 en PL-200 examen. Om je voor te bereiden op het PL-900 examen volg je de Microsoft Power Platform Functional Consultant – PL-200 training.
Wij zijn blij met jou als loyale cursist. Daarom ontvang je 5% loyaliteitskorting op onze trainingen wanneer je je inschrijft voor een volgende training. Meer info over loyaliteitskorting.
In this module you will learn the basics of customer service in Dynamics 365. We will install and configure the application as well as learn about security roles, related applications and analytics.
In this module you will learn how to open and resolve customer service cases, both manually and with automation.
In this module you will learn how to define and use entitlements and entitlement templates as well as service level agreements and how these tools enable case resolution.
In this module you will learn how to create and use knowledge management. Additionally, you will learn the lifecycle of knowledge articles.
In this module, you will learn how to work with Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service.
In this module, you will learn how to use the Customer Service Scheduling feature in Dynamics 365 Customer Service
In this module, you will learn how to use Dynamics 365 Connected Customer Service to take data and help execute actual business actions on the data.
In this module, you will learn how to work with Customer Service Insights to use Artificial Intelligence (AI) in your Dynamics 365 Customer Service solution.
Kosten per deelnemer: € 2.145,00 excl. BTW
Max. deelnemers: 16
De genoemde cursustarieven zijn per persoon, exclusief 21% BTW ( BTW nummer wordt vermeld op de factuur), inclusief alle actuele lesmaterialen, een naslagwerk (Pdf) en een certificaat van deelname. Er zijn dus geen bijkomende kosten achteraf.
Als je je aanmeldt met een groep van vijf of meer personen voor een cursus op jouw bedrijfslocatie (in-company), dan kunnen wij een aantrekkelijk groepstarief aanbieden. Voor informatie over onze groepstarieven kun je telefonisch via 020 – 820 83 62 contact opnemen of hier een offerte aanvragen.
Werkgevers
Als werkgever kun je de volledige opleidingskosten voor werknemers aftrekken als bedrijfskosten. Dit geldt voor de opleiding zelf, maar ook voor andere kosten als boeken, inschrijfgeld, administratiekosten, het certificaat of extra begeleiding. Bij SignOn zijn al deze kosten al bij de prijs inbegrepen.
Of wil je weten of deze training bij je past. Neem dan vrijblijvend contact op via info@signon.nl of bel ons op 020 – 820 83 62.
Kies de lesmethode die het best bij je past. Deze training kun je op de volgende manieren volgen:
Meldingen