ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil incl. examen
- Per deelnemer: € 2.195,00 excl. BTW
-
3 dagen
-
Max 16 deelnemers
- Direct inschrijven
This 3-day course compiles for the candidates the understanding of the key concepts, principles, value and challenges of ITIL 4’s five management practices, namely, the ITIL 4 Incident Management Practice, the ITIL 4 Service Desk Practice, the ITIL 4 Service Request Management Practice, the ITIL 4 Monitoring and Event Management Practice, and the ITIL 4 Problem Management Practice. It is intended to provide candidates with best practice guidance at both strategic and operational levels of maximizing value from the Practices.
The ITIL 4 Monitor, Support, and Fulfil Practices module is structured and aligned around the ITIL framework. The examination is intended to assess whether the candidate can demonstrate sufficient understanding and application of the concepts covered in the ITIL 4 Incident Management Practice, ITIL 4 Service Desk Practice, ITIL 4 Service Request Management Practice, ITIL 4 Monitoring and Event Management Practice, ITIL 4 Problem Management Practice publications.
Voor iedereen die meer wil leren over de 5 ITIL concepten: Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring and Event Management en Problem Management. En voor deelnemers die het ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil certificaat willen behalen.
Je leert de concepten uit de vijf ITIL Management Practices op zowel strategisch als operationeel niveau begrijpen en toepassen om de waarde van deze practices te maximaliseren.
Je bent in het bezit van het ITIL® 4 Foundation certificaat.
De training wordt in het Nederlands en Engels gegeven.
SignOn gebruikt het meest actuele en geaccrediteerd ITIL-lesmateriaal, dat perfect aansluit bij de exameneisen.
Een examenvoucher (1 jaar geldig) is inbegrepen bij deze training. Het examen wordt online afgenomen door PeopleCert. Dit examen kan je zelf thuis of op kantoor online afleggen. Het betreft een multiple-choice examen van 60 minuten en 40 vragen. Wanneer je minimaal 65% van de vragen goed beantwoord ben je geslaagd voor het examen.
Wij zijn blij met jou als loyale cursist. Daarom ontvang je 5% loyaliteitskorting op onze trainingen wanneer je je inschrijft voor een volgende training. Meer info over loyaliteitskorting.
Wil je na deze ITIL® training een aansluitende cursus volgen? Kijk dan eens naar een van onze andere ITIL® trainingen.
ITIL® is een geregistreerd handelsmerk van Axelos limited. Training in samenwerking met Global Knowledge.
1. Incident Management (INM)
2. Service Desk (SD)
3. Service Request Management (SRM)
4. Monitoring and Event Management (MEM)
5. Problem Management (PRM)
6. Monitor, Support, and Fulfil
Kosten per deelnemer: € 2.195,00 excl. BTW
Max. deelnemers: 16
De genoemde cursustarieven zijn per persoon, exclusief 21% BTW ( BTW nummer wordt vermeld op de factuur), inclusief alle actuele lesmaterialen, een naslagwerk (Pdf) en een certificaat van deelname. Er zijn dus geen bijkomende kosten achteraf.
Als je je aanmeldt met een groep van vijf of meer personen voor een cursus op jouw bedrijfslocatie (in-company), dan kunnen wij een aantrekkelijk groepstarief aanbieden. Voor informatie over onze groepstarieven kun je telefonisch via 020 – 820 83 62 contact opnemen of hier een offerte aanvragen.
Werkgevers
Als werkgever kun je de volledige opleidingskosten voor werknemers aftrekken als bedrijfskosten. Dit geldt voor de opleiding zelf, maar ook voor andere kosten als boeken, inschrijfgeld, administratiekosten, het certificaat of extra begeleiding. Bij SignOn zijn al deze kosten al bij de prijs inbegrepen.
Of wil je weten of deze training bij je past. Neem dan vrijblijvend contact op via info@signon.nl of bel ons op 020 – 820 83 62.
Kies de lesmethode die het best bij je past. Deze training kun je op de volgende manieren volgen:
Meldingen