16
aug 23Hoera! SignOn is weer CEDEO-gecertificeerd!
SignOn ICT Trainingen+ heeft vandaag wederom haar CEDEO-erkenning verlengd. Eveline Kinsbergen (Managing Director) en Franklin Frijling (CEO) hebben deze vandaag in ontvangst genomen.
Waarom CEDEO certificering?
Cedeo is in 1980 opgezet en is een initiatief van HR-managers van grote bedrijven en instellingen in Nederland om meer inzicht te verschaffen in de kwaliteit van bedrijfsopleidingen. Want door de vele aanbieders van bedrijfsopleidingen zagen HR-managers door de bomen het bos niet meer. Welke opleider biedt kwalitatieve trainingen en cursussen?
Als onafhankelijke organisatie geeft CEDEO de kans aan opleiders om zich te certificeren volgens de hoge eisen van CEDEO. Inkopers van opleidingen weten dan dat ze met een kwalitatieve opleider van doen hebben.
Het Cedeo-certificaat is hΓ©t keurmerk voor de Nederlandse HR-sector. Cedeo is uitgegroeid tot kenniscentrum en autoriteit op het gebied van HR-trends, onderzoeksmethoden, auditing en kwaliteitsverbetering.
Wat wordt er beoordeeld?
Om deze erkenning te krijgen is onder meer de kwaliteit van ons cursusprogramma en lesmateriaal getoetst. Ook is gekeken of procedures correct zijn gevolgd en hoe klantgericht we zijn. Volg je een training of cursus bij een opleider met Cedeo-certificering, dan weet je dat je te maken hebt met een professionele en kwalitatieve opleider. De certificering is tot stand gekomen na uitgebreid onderzoek en is twee jaar geldig. Bekijk hier onze CEDEO certificeringspagina
Respondenten tevreden tot zeer tevreden
Alle respondenten gaven aan dat de training een goede balans had tussen theorie en het oefenen met de software in de praktijk. Hierbij werd door de respondenten ook een goede afwisseling ervaren tussen de verschillende didactische werkvormen.
“Wij zijn natuurlijk weer erg trots op onze CEDEO-certificering. Iedereen in onze organisatie zet zich voor de volle 100% in voor kwaliteit. Van accountmanager, planning tot trainer. Wij hebben een enthousiast en gedreven team. Over onze trainers vertellen respondenten bijvoorbeeld dat ze heel kundig zijn. Dat is voor ons een belangrijke eis aan onze trainers, want we willen dat cursisten tevreden zijn en met praktische en relevante kennis en ervaring naar huis gaan” vertelt Eveline Kinsbergen.
Ze vervolgt: “Daarnaast wordt onze unieke nazorgservice gewaardeerd door deelnemers. Hiermee kunnen ze na de training nog contact opnemen met de trainer bij vragen. Men ontvangt vrijwel direct antwoord met extra uitleg.”
Trainingen op locatie en online
Een van de respondenten in het CEDEO-onderzoek had de training online gevolgd en gaf aan dat de techniek uitzonderlijk goed georganiseerd was: βWat ze bij SignOn heel goed doen, is dat er elke dag om negen uur iemand van het management even meekijkt voor de dag start. Op deze manier is een goede start gegarandeerd. Ook de technische kant was erg goed georganiseerd.β
Daarnaast waren respondenten erg tevreden over de locaties. Dit kwam door de verzorgde lunch, de parkeergelegenheid, de voorzieningen en de algemene indruk van de locatie. Zo was men tevreden over de verschillende schermen waar je je laptop op aan kon sluiten. De vindbaarheid van de locaties, zoals naast Station Utrecht. Maar parkeren was ook vaak om de hoek en de lunch was goed.