ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil training
This 3-day course compiles for the candidates the understanding of the key concepts, principles, value and challenges of ITIL 4’s five management practices, namely, the ITIL 4 Incident Management Practice, the ITIL 4 Service Desk Practice, the ITIL 4 Service Request Management Practice, the ITIL 4 Monitoring and Event Management Practice, and the ITIL 4 Problem Management Practice. It is intended to provide candidates with best practice guidance at both strategic and operational levels of maximizing value from the Practices.
The ITIL 4 Monitor, Support, and Fulfil Practices module is structured and aligned around the ITIL framework. The examination is intended to assess whether the candidate can demonstrate sufficient understanding and application of the concepts covered in the ITIL 4 Incident Management Practice, ITIL 4 Service Desk Practice, ITIL 4 Service Request Management Practice, ITIL 4 Monitoring and Event Management Practice, ITIL 4 Problem Management Practice publications.
Voor wie?
Voor iedereen die meer wil leren over de 5 ITIL concepten: Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring and Event Management en Problem Management. En voor deelnemers die het ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil certificaat willen behalen.
Wat levert deze training jou op?
Je leert de concepten uit de vijf ITIL Management Practices op zowel strategisch als operationeel niveau begrijpen en toepassen om de waarde van deze practices te maximaliseren.
Voorkennis
Je bent in het bezit van het ITIL® 4 Foundation certificaat.
Taal
De training wordt in het Nederlands en Engels gegeven.
Lesmateriaal
SignOn gebruikt het meest actuele en geaccrediteerd ITIL-lesmateriaal, dat perfect aansluit bij de exameneisen.
Inclusief examen
Een examenvoucher (1 jaar geldig) is inbegrepen bij deze training. Het examen wordt online afgenomen door PeopleCert. Dit examen kan je zelf thuis of op kantoor online afleggen. Het betreft een multiple-choice examen van 60 minuten en 40 vragen. Wanneer je minimaal 65% van de vragen goed beantwoord ben je geslaagd voor het examen.
Loyaliteitskorting
Wij zijn blij met jou als loyale cursist. Daarom ontvang je 5% loyaliteitskorting op onze trainingen wanneer je je inschrijft voor een volgende training. Meer info over loyaliteitskorting.
Vervolgtraining
Wil je na deze ITIL® training een aansluitende cursus volgen? Kijk dan eens naar een van onze andere ITIL® trainingen.
ITIL® is een geregistreerd handelsmerk van Axelos limited. Training in samenwerking met Global Knowledge.